Engla:
Hur många tror att Engla egentligen ville länka till den här väskan till höger i sitt inlägg ”Dagens godbit” istället för en snarlik billighetsmodell från Nelly men att hon insåg att hennes läsare knappast skulle ha råd med en väska från Chanel utan nog hellre klickar hem den billigare?
Hemklick = pengar till Engla
Inga hemklick = inga pengar till Engla

Lite pinsamt.
Såg den hos en annan bloggare i går kväll.
Redan då fanns den inte kvar hos Nelly.
Väskjäveln är ju totalslut :C
Dagens tips: Den som inte hann köpa väskan innan den tog slut kan med säkerhet köpa den på Englas bloppis om en månad eller så. Använd 1 gång.
Tack för tipset (fniss).
Det är väl väldigt ofta så att varor som länkas till via adlinks visar sig vara slutsålda.
Händer ofta hos Blondinbella och ofta hos Kenza.
Idag var även skorna som Therese Lindgren skulle köpa helt slut i rätt storlek eftersom de fått uppmärksamhet.
Kan det bero på att adlinks läggs upp och samarbeten avtalas ganska långt i förväg och varorna hinner ta slut innan bloggaren lägger ut?
Eller är det verkligen så att det blir ett sådant genomslag bara för en vara dyker upp i en blogg?
Konstigt att folk måste vänta på att en bloggare visar något för att de ska inse att de ”behöver” köpa den. Klick, klick. Checkout.
Jag tror de flesta bloggare använder sig av ett verktyg där man kan klippa och klistra in olika produkter som finns i butiker idag, och då struntar de helt enkelt i om kläderna finns eller inte, då det förmodligen inte syns via verktyget. Skitdumt om man ska tjäna pengar dock, men det är väl kanske inte de flesta bloggare som tänker så långt.
Jag har en kompis som jobbar på NA-KD, vars grej är att samarbeta med mycket bloggare/instagramare, och han har sagt att det faktiskt är så att försäljningen faktiskt ökar sjukt mycket när någon har bloggat om något. Minns inte exakt procent men ska höra med honom igen.
*Vänster ?